Workshop, training en masterclass

op locatie, voor jouw gemak!

Workshop, Training & Masterclass

Social Media, je doet er wel wat mee, maar voelt je er niet helemaal in thuis. Tijd voor een workshop of training dus en dan ben je bij ons aan het goede adres! Onze kijk op social media is praktisch en pragmatisch en dat voeren we ook door in onze workshops en trainingen. Ook de strategie wordt niet vergeten, zo zorgen we ervoor dat je gelijk aan de slag kunt.

De keuze is groot, of het nu gaat om een 1-op-1 training of groep, maar ook hands-on workshop op locatie is mogelijk. We zorgen er altijd voor dat we je van te voren kennen, zodat we samen het doel en verwachtingen kunnen afstemmen en de training beter bij je past dan een standaard presentatie .Je kunt kiezen uit een groot aantal trainingen en workshops: van Facebook tot Linkedin, van Instagram tot Twitter, maar ook online adverteren, WordPress en Mailchimp.

LinkedIn

In de LinkedIn-training leren we je hoe je LinkedIn kunt inzetten als ondernemer, salesteam of werkzoekende en geven beter inzicht in over wat LinkedIn inhoud. De workshop is een combinatie van theorie en praktijk en ben je dus ook op je eigen laptop aan de slag.

Op die manier zorgen we er voor dat je met je LinkedIn-profiel voor de dag kan komen. Daarnaast is het ook mogelijk om workshops of trainingen te volgen over de LinkedIn bedrijfs- en showcasepagina, het plaatsen van vacatures, adverteren en natuurlijk diverse in-company mogelijkheden. Ook een masterclass behoort tot de mogelijkheden! Meer info: Online Netwerktraining

Facebook

Hoe zet je Facebook in voor je bedrijf? We helpen je graag, er zijn verschillende mogelijkheden, die overigens ook zijn te combineren en in te vullen naar jouw wensen.

  • Bedrijfspagina maken; In deze training ga je met onze hulp zelf een Facebook bedrijfspagina opzetten en inrichten. Aan het eind van de training ben je in het bezit van jouw eigen bedrijfspagina en weet je ook hoe jouw pagina moet onderhouden. Hiermee is de eerste stap om Facebook in te zetten voor jouw onderneming gezet!
  • Inzetten van Facebook voor jouw bedrijf: “We hebben wel een Facebook bedrijfspagina, maar hoe werkt het allemaal?” Je bent niet de enige die ermee zit en ook niet alleen in het resultaat wat er uit volgt, niks er mee doen. Wij laten je zien hoe hoe Facebook werkt, je er nieuwe klanten uit jouw doelgroep mee kan bereiken, wat je bereik is en hoe je daarmee kan ‘sturen’.
  • Adverteren op Facebook. Als je je afvraagt hoe adverteren werkt dan vraag je je ook waarschijnlijk af hoe je daarmee jouw Facebook bedrijfspagina onder de aandacht kan brengen van een jouw doelgroep. Via Facebook adverteren op Facebook is een makkelijke én relatief goedkope manier mogelijk om jouw naamsbekendheid, betrokkenheid en conversie te verhogen. Hoe dat precies werkt, welke doelstellingen en instellingen je moet selecteren dan wel kiezen, we brengen het je graag bij!

Twitter

Veel ondernemers en professionals vinden het lastig om Twitter effectief in te zetten voor hun bedrijf. Dit komt vaak omdat zij weten niet hoe zij hun doelgroep kunnen vinden op Twitter, niet precies weet hoe het werkt en negatieve reacties vrezen. Ook wordt vaak gedacht dat het allemaal wel erg veel tijd kost.

Als je jezelf hierin herkent dan helpen we je graag verder. Met de laptop erbij gaan we samen concreet met jouw zakelijke Twitter account aan de slag. We leren je hoe Twitter werkt en de bijbehorende taal (retweets, hashtags etc.), het gebruik van afbeeldingen en hoe je dashboards kan gebruiken.

Google+ en bedrijfspagina

‘Waarom Google+, er kijkt toch niemand naar?’ Dat kan misschien zo zijn, maar Google waardeert jouw website beter in zoekresultaten als je een Google+ / bedrijfspagina hebt. Of je veel aandacht aan het bijhouden wilt besteden is een andere vraag, maar voor de ‘ranking’ is het dus essentieel.

Samen met jou gaan we eenvoudig de pagina’s opzetten en inrichten. Hands-on dus, zodat je weet hoe het werkt en hoe je wijzigingen bij kan houden.

Afspraak maken?

Neem contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.