Jouw online positie

wij zorgen dat de blik op jou wordt gericht

Twitter verlengt nu ook de displaynaam

Twitter is er maar druk mee. Vorige week verdubbelde ze nog het aantal karakters van 140 naar 280 tekens, waardoor je nog meer tekst kwijt kan. De vraag is of je er gebruik van wilt maken, het kan soms handig zijn, maar als je veel wilt vertellen kan je beter een blog schrijven. Twitter gebruikersnaam Blickfang CommunicatieBinnen een week voerde Twitter nog een verandering door, de displaynaam.

Waar je eerder je (bedrijfs)naam in 20 tekens kwijt moest is het nu mogelijk om het met 50 te doen. Dat geeft je nu dus de mogelijkheid om je naam voluit te schrijven of emoji’s toe te voegen. We hebben er maar gelijk gebruik van gemaakt!

Gebruikersnaam blijft hetzelfde

Voor de duidelijkheid, het gaat alleen om de displaynaam, dat wat onder je logo te zien is en vetgedrukt boven je berichten staat. De gebruikersnaam, wat achter de ‘@’ komt en waarmee je inlogt blijft zoals het is. Wat natuurlijk wel weer scheelt met inloggen.

Bron: Twitter